onsdag 27 oktober 2010

Leila Lindholm!

Godmiddag alla onsdagsfirare!

Här blir det glest mellan inläggen, det känns väldigt tråkigt och inte alls vad jag planerar för men det är mycket nu med fixande av 1 årskalas, färdigställande av kök och en massa renoveringsbeslut som måste tas, det är tidskrävande men förbasakt kul så jag ska inte klaga!

Idag är jag iallafall en mycket trött mama, järnvärdet lever sitt eget liv och jag är inte många enheter från att hamna under 100 strecket, på måndag är det dags för barnmorskekontroll och jag längtar verkligen! Framförallt för att höra att babyn har det bra därinne men även för att få se hur jag själv mår. Min kropp är inte helt redo för en graviditet så här tätt in på Ottilia, så det ska bli skönt att få stämma av med expertisen att allt är OK.

Lördagens maskerad var ljuvlig, mycket skratt och fantastiskt sällskap. Alla hade brytt sig sitt yttersta och det var roligt att få se så många "kändisar" på en och samma gång. Jag och min fina man hade blivit tilldelade att vara Leila Lindholm och Stefan Nykvist från LarsKrizters. Så till M blev det till att sy en maskerad dräkt i härlig dansbandsanda med vitt glansigt tyg och röda trumpetarmar och ben, roligt!

Accesoarer blev självklart "min" kokbok och en cupcake!

Imorgon är det vår alldeles egna Ottilias 1 årsdag, vår lilla prinsessa!

Kram,

Angelica

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Lilla gårdshuset sa...

Hihi vad fin du var som Leila. Kul med maskerad när alla har ansträngt sig med utklädningen.

Hurra hurra hurra för stora tjejen imån;).

Kramis/Heléne

27 oktober 2010 kl. 17:17  
Anonymous HannaRoos sa...

Gud vad du är fin, jag skulle vilja se Micke också!

3 november 2010 kl. 07:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida