söndag 10 oktober 2010

Underbara helg!

Lillan ritar efter maten, åh vad roligt det är att rita. Jag skrattar hela tiden, speciellt när mamma står bakom kameran och "dummar" sig.
Hmmm... vad var det nu jag skulle rita, måste koncentrera mig lite, det är inte alltid lätt att skapa konstverk.
Ja just det, nu kom jag på. Jag bara ritar lite allt möjligt, mamma och pappa tycker ju att allt jag gör är jättefint!


Godkväll kära ni!


En fin helg är på väg mot sitt slut, sitter och myser i soffan och ska nog snart gå och lägga mig!

Gårdagen var underbar, det var verkligen en fab hemmadag med målning av resterande pärlspont och mys med familjen. På kvällen hade vi en mysig girls night home då älsklingen var på herrmiddag i Malmö. Som ni vet bor vi hos min mamma och mina två systrar nu medan vi renoverar så på kvällen beställdes det hem 60 bitar sushi som vi avnjöt i soffan framför den fina filmen P.s I love you (vilken fiiiilm, inga ögon torra här inte).

Idag har vi varit iväg till en mysig affär för att fortsätta vår jakt efter ett vitt, rustikt, rejält, lantligt köksbord. Vi har båda en bild framför oss hur vi vill att det ska se ut, nu ska vi bara hitta det. Ett som står högt på listan är bordet State ifrån Ilva, vi har bara tittat på det över nätet än sålänge, blir väl till att se det live i veckan.

Imorgon är det dags att fylla vedbon med åtta kubik ved, nu blir det inte till att drömma pärlspont längre, nu blir det till att drömma ved :)
Ta hand om er!
Kram,
Angelica

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Åsa sa...

Söta lilla lillan... :-) Är sugen på att se mer bilder från renoveringen... spännande!

XoXo

10 oktober 2010 kl. 22:37  
Anonymous Ewa sa...

hej .. Emmelie glömde fråga er när hon var hos er ikväll om ni var intresserade av att köpa en mindre rutchkana till ute .. och en blå 3-hjuling.. för 50 kr/st
kramar ewa

10 oktober 2010 kl. 23:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida