tisdag 28 september 2010

Jag är kär i en dörr!

Hej finingar.
Ja ni läste alldeles rätt, jag är kär i en dörr! Och inte vilken dörr som helst utan den dörr som ska sitta i vårt inbyggda skafferi. Dörren är en riktig klenod som vår snickare kom med, det var någon han hade haft till övers ... Oj,oj,oj det blev kärlek vid första ögonkastet för både mig och maken, jag längtar såååå tills den är på plats i skafferiet, i köket i vårt fina nya hus :) Mitt i all förälskelse så glömde jag fotografera min nya kärlek, men lugn ni ska också få ta del av mina käresta, kanske redan ikväll!
Idag flytspacklas golvet och medan älsklingen är hantlangare där så ska jag få hjälp av kära svärmor att måla pärlspont ute i stallet. Ett evighetsjobb det där, men vackert blir det!
Ha en skön tisdag!
Kram,
Angelica
P.s. Visst vann de matchen och kvalrysaren är över för denna gången. Nu ska både jag, Ottilia och vår hårige son Hampus njuta av att ha pappa och husse hemma varje kväll, det gillas!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Ingrid sa...

Ser fram emot att se vad det är för en dörr som kan väcka så starka känslor :-) Är nyfiken på hela ert hus faktiskt, men antar att det kommer foton efterhand som renoveringen går framåt :-) Kramar

28 september 2010 kl. 18:37  
Blogger Lilla gårdshuset sa...

Väntar med spänning på att få se denna fina dörr *blink*.

Kramis/Heléne

28 september 2010 kl. 19:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida