tisdag 6 juli 2010

Sommar sjukstuga!

Dagens extremt förkylda tjej (vilket hon snart varit i 2(!) veckor ) med ett lååångt rivsår på näsan klädd i söta koftan från Ralph Lauren

Hej Tisdag!

Phu vilken dag! När morgonpromenaden med Hampus var på intåg insåg jag att han haltade något otroligt på sitt högra bakben, när jag då undersökte honom såg jag att hela hans trampdyna var uppflagad och man såg in till "köttet" uhhhj! Stressig som man blir som matte slängde jag mig på närmsta telefon för att få tag i en vetrinär här i Laholms området, då de flesta svarade "har semesterstängt" slutade det med att jag ringde till hemma-vetrinären i skåne och fick tips och råd på vad som borde göras. Då Hampus givetvis var på och slickade på såret hela tiden så blev det en tratt som inhandlades på Våxtorps djurklinik och redan nu när han låtit såret vara i ca 8 timmar ser det redan mycket bättre ut. Skönt!


Mammas prins, trivs ej i sin "lilla" tratt.

Nu ska jag joina min fina syss och kusin i soffan framför den underbara filmen Mona Lisas leende.

Kram,

Angelica

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Lilla gårdshuset sa...

Stackars fina Hampus. inte kul med tratt. Det gillade inte mina hundar heller.

Kramis/Heléne

6 juli 2010 kl. 21:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida