måndag 21 juni 2010

Lilla korsvirkeshuset till salu

GårDagens busiga tjej i tights från PoP och huvtröja från Lindex, solhatt H&M

Godmorgon kära ni!

Ursäktsa frånvaron här i bloggen i helgen, det har varit en alldeles FAB helg som idag sätter sina spår och i trätthet men även en sprudlande glädjekänsla. Lördagen spenderades på möhippa för fina Malle som innehöll både tre-kamp, fotbollsgolf och rumpchock, en helt underbar dag och kväll, men jodå, visst såg vi på bröllopet lite däremellan också :) Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel, vilket paaar!!! Åh vad de var vackra, och sååå mysigt kära i varandra. Verkligen äkta lycka!

Söndagen spenderades på Tosselilla sommarland tillsammans med hela min fin fina familj, underbart!

Den vackra bröllopsbuketten som pryder min pappas grav så här i bröllopstider.







Lilla korsvirkeshuset till S A L U!!




Efter nära tre år i vårt underbara hus har vi nu bestämt oss för att flytta. Ibland tar livet vändningar där det gäller att "hoppa på tåget" och åka med. 1:e september flyttar vi in i en alldeles underbar vit skånelänge på 140 kvm, med bjälkar i taket och två fantastiska öppna spisar. Huset är mysigt lantligt och rustikt men kommer att behöva sig en rejäl ansiktsupplyftning. Jag hoppas så innerligt att ni vill följa med mig till mitt nya boende, för givetvis kommer jag blogga om allt till renoveringar och massa fotodokumentation, bloggadressen kommer fortsatt vara lillakorsvirkeshuset och ni är så välkomna att följa med!

Nedan några av mäklarens bilder



Och därmed förstår ni säkerligen varför jag har haft fullt upp den senaste veckan, här har nämligen fixats och piffats och donats för att göra vårt älskade lillakorsvirkeshus riktigt fint!





Idag skiner solen äntligen här och jag slår ett slag för lata timmar ute i solen med min lilla prinsessa och min älskade hårige prins :)


Ha en underbar måndag!!


Kram,
Angelica

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, så sorligt att ni ska sälja ert fina fina hus, men det nya låter som en fin pärla det med! Saknar dig Snäcks! Kram Sofie

21 juni 2010 kl. 17:06  
Anonymous Blogg by Maliin Stoor sa...

Vilket ställe!
Det kommer ju bli hur bra som helst!

Vi har också lämnat hus bakom oss och det är lite speciellt, du kan läsa mer på min blogg


Lycka till!!


Maliin

21 juni 2010 kl. 21:16  
Blogger Lilla gårdshuset sa...

Åh vad spännande och roligt med ett annat hus. Självklart flyttar jag med dig *blink*.

Kramis/Heléne

22 juni 2010 kl. 19:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida