måndag 14 juni 2010

Vit färg och barnvakt- the perfect combo!


I detta rum har jag spenderat heeela dagen! Lillan lämnades hos moster kl 9 och därefter har jag varit här, i mitt fina underbara kök, som nu är ännu underbarare och finare men framförallt ljusare. ÄNTLIGEN har nämligen taket målats och bjälkarna blivit härligt gräddvita. Jag är väl medveten om att många anser att det är dödsstraff på att måla bjälkar och jo, jag kan hålla med, men med tanke på hur förra ägare till detta hus totalt misshandlat bjälkarna med diverse olika preperat var det här det enda alternativet till att få de så som vi ville ha dem. Och vitt gillar ju vi, så jag tyckte faktiskt resultatet blev bra!

Bortse från min otroligt moderna dammsugare (som är ack så väldans bra!)


Nu är det dags för denna bloggerska att försöka få bort all färg som sitter överallt där det inte borde vara. Sedan ska jag faktiskt krypa till sängs och snusa ordentligt på min lilla tjej som jag varit ifrån heela dagen, det blir en perfekt avslutning på en kreativ dag! Imorgon är det dags för nästa projekt i lillakorsvirkeshuset, me like!
Kram,
Angelica

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Emma sa...

Haha,såg inte ens dammsugaren. Är det som hjärnan kopplat bort allt sådant, eller är det ditt mycket kamouflerande golv? :) Kram!

15 juni 2010 kl. 09:27  
Anonymous Åsa sa...

Du är duktig!!! Lycka till ikväll... Puss

15 juni 2010 kl. 12:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida