måndag 7 juni 2010

Dekorera ljust och lantligt

Den bästa inredningsboken i den stil jag gillar finns i min bokhylla!!!! :)
Dekorera Ljust och Lantligt
Jag säger bara ÅH VILKA INSPIRATIONSBILDER!
I denna bok frossas det och kommer att frossas i vad gäller framtida projekt hos Lilla Korsvirkeshuset. Boken är alldeles fantstisk och den visar så många bilder och har så mycket inspirerande text som gör att man vill sätta igång med små prjekt nu nu nu!!!! Eller vad sägs om :

...ett underbart rum med vita träplankor både till golv och väggar tillsamamns med underbart fina vita möbler.
En kopp kaffe med nybakta skorpor med en doftande nyplockad ros bredvid sig; ja tack!
Ett lantligt rustikt kök som både innehar pärlspont, kökssoffa och den oumbärlige tallrikshyllan.
Snicka dig ett eget bord... ja varför inte?
Som det är nu har vi svart/vitt golv i köket, men här är ser jag ju var det ska ligga: INNE I BADRUMMET! Såå lantligt och fräscht. Me like!
Tack för alla dessa fantastiska bilder!
Nu är det dags för denna bloggerskan att bege sig ut på en riktig girls night out tillsammans med sin fina mamma och sina fina systrar. Tre rätters middag och en massa mys står på schemat, lillan och Mikael får njuta här hemma i ett nystädat hem och doften av rentvättad tvätt, inte så illa pinkat det heller ( tycker jag i allafall :) ).
Önskar er en fin kväll!
Kram på er!
Angelica






Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Lilla gårdshuset sa...

Tjingeling! Tack för dina alltid så snälla kommentarer hos mig. Mina köksmöbler kommer från MIO. De var i oljad ek från början. Sen har jag sprutmålat allt på mitt arbete. Tror att stolen heter Oden och bordet heter Ellen.

Kramis/Heléne

7 juni 2010 kl. 21:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida