fredag 4 juni 2010

Fredag fredag fredag!!!


Välkommen kära fredag!!



Vilken studenskiva jag var på igår och herregud vad man blir nostalgisk. Vi alla som tagit studenten kan nog skriva under på hur spännande och underbara känslan var när man skulle få springa ut från sin skola och bli mottagen av sin fina familj.

Kära Louise var inget undantag utan var glad som en speleman och vacker som en dröm när hon lycklig och rosig om kinderna sprang ut och sjöng den fina studentsången.


Idag beger jag mig till Mellbystrand tillsammans med mamma,lillan och Hampus. Enligt vädeleksrapprten ska det vara strålande sol så det är inte alldeles omöjligt att det imorgon blir dags för årets strandpremiär. Har också bestämt mig för att låta lillans stora vagn (EmmaLjunga city cross) stanna hemma och istället inviga hennes sulky från Carena/Brio. Vi ska åka utomlands i sommar och tänkte då att det skulle vara smidigt med en mindre vagn som både är lätt att resa med men som också hade alla funktioner som en "vanlig" vagn. I och med lillan sitter så stadigt nu så känns det inte som att det borde vara något problem.

Gårdagens lillan i bilen på väg till student

Jag önskar er alla en fantastisk fredag och en superskön helg, njut av solen fina ni!

Kram,

Angelica

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Hej Angelica,
jag bara undrar om du har några tips på nån bra hobbysymaskin? Jag fyller ju snart år och tänkte ev önska mig en symaskin! Blir ju väldigt inspirerad av att läsa här på din blogg om man säger så.. Vill ha en bra maskin från ett känt märke med ev garanti men inte för avancerad eftersom mina kunskaper är begränsade till raksöm och ev sicksack söm..haha! KRAM

4 juni 2010 kl. 13:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida