tisdag 1 juni 2010

Rosa rosor!

Vit/rosa rosor: vardagslyx!

Nu har mina fina FAB5 vänner åkt hem. Vilken härlig tisdag! Det är sådan mysig vardagslyx att få träffa sina nära och bara snacka, skratta och ha det kul! De här träffarna har verkligen blivit en dag att se framemot. Jag tror vi säger det varje gång vi ses, fasiken vad det här är kul! Det är så lätt annars att dagar blir till veckor och veckor blir till månader innan man ses. Mina fina flickor!


Imorgon är det onsdag och enligt väderleksrapporten ska äntligen sommaren hitta till skåne, åh jag håller verkligen tummarna! Imorgon är det även dags för en sak som jag väntat på vääääldigt länge, det ser jag framemot!
Ha en skön kväll!
Kram,
Angelica

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Angelica! Jag ser att allt är bra med dig och din underbara lilla familj. Tycker det är så himla roligt att följa allt som händer dig då jag inte sett dig på ett bra tag. Ni är verkligen drömfamiljen identifierad. Läser din blogg dagligen och känner mig varm om hjärtat när du beskriver din vardag. Du är en sann expert på vardagslyx! :) kram på er! / Mia Ekberg

2 juni 2010 kl. 17:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida