lördag 29 maj 2010

Middagsdate och sängkamrater

Dagens lillan med frukostgröt i hela huvudet. Härligt att prova äta själv :)

Godmorgon lördag!

Hejsan fina vänner! Så var då lördagen här, den sista lördagen i maj, herregud vad snabbt maj månad har gått! Midsommar och semester närmar sig med stormsteg, snart ska hela familjen vara samlad i 5 veckor, underbart!

Gårkvällens middag blev alldeles FAB, så gott det är med grillade hamburgare. Älsklingen njöt där han satt där ute med en öl i högsta hugg medan jag förberedde här inne, middagen blev super god, aldrig fel med en middagsdate med sitt hjärta!




Efter middagen blev det först lite skaparbod här på landet, visar vad senare. Sedan sade jag godnatt till min lilla familj som båda två var sovandes på soffan och jag gick och lade mig med sällskap av dessa två nyanlända vänner:) Nyaste numret av Lantliv och Gård&Torp. Åh vad mysigt det är att läsa innan man somnar!
Efter att ha varit strålande sol nu på morgonen har det övergått i mulet och blåsigt, när kommer sommaren????
Ha en riktigt riktigt skön lördag!
Kram,
Angelica

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida