onsdag 26 maj 2010

Made by l i l l a k o r s

Dagens lillan klädd i name it från topp till tå

Hej lill-lördag!

Snart har halva veckan gått, gud det går så snabbt! Här på landet skiner solen idag, äntligen! Det blir en snabb frukost här nu sedan blir det träfgårdarbete som gäller. Känner mig betydligt bättre idag, verkar även som att lillan har kryat ordentligt, skönt!

Igår kom de äntligen, mina vävda namnband som ska pryda mina skapelser :)

l i l l a k o r s

Som ni antagligen förstått vi det här laget så älskar jag att sy och skapa, det jag kände nu var att jag ville sätta namn på det, och vad passar då bättre än lillakors!? Så nu har jag namngett några av mina alster innan de åker vidare till sina riktiga ägare!


Påslakan till Wilma

Tygpåse
Nu märkt med lillakors

Haklapp i vit "plast" spets, med vit/rosa randig kant
Made by l i l l a k o r s !

Idag har dock symaskinen fåt ställas undan till förmån för trädgårdsarbete och städning av lillakorsvirkeshuset!
Ha en njutfull lill-lördag!!!!
Kram,
Angelica






Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tänk att du är en sådan talangfull sömmerska! Superfina alster! Kramar Snoff

26 maj 2010 kl. 21:49  
Anonymous Anna sa...

Hej!
Vilka fina saker du gör.
Er dotter är helt underbart söt! Vilket underbart hår!!
Hade varit kul att träffa dig/er snart, Anders pratar alltid så gott om dig!
Kramar Anna

27 maj 2010 kl. 10:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida