torsdag 20 maj 2010

Romantik och kamera strejk

Hejsan alla fina vänner!

Vilken sommardag vi haft idag, alldeles alldeles underbart! Har spenderat mestadels av dagen utomhus sittandes (läs liggandes=) )solstolen medan lillan lekt och sovit om vartannat i det sköna vädret.

Tyvärr har jag inga bilder att visa då min kamera helt totalt strejkar, eller rättaresagt inte kameran utan minneskortet, ja ja experthjälp anländer imorgon så då ska det nog allt bli fixat.

Visar istället idag bilder från Sköna Hem på romantiska rum. Åhh vilken dröm! Tänk att få krypa ned under en sänghimmel i ett rum som är tapetserat med vackra småblommor. Eller att ta sig ett bad medan elden knastrar i kakelungnen, eller duka med vackra rosa blommor! Underbart!


Trevlig kväll kära ni!
Vi hörs imorgon!

Kram,

Angelica

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Frida sa...

Det är alldelles underbart att läsa din blogg så här på kvällskvisten :-) Jag läser den med nöje. Stor kram min fina vän!

20 maj 2010 kl. 21:02  
Anonymous FAB Åsa sa...

Snart tror jag att du ligger på bloggtoppen :-) Har du läst igen om alla Lantlivstidningar som du fick av mig? Precis dín stil..

Vill tipsa om den här sidan också.. hon är en bekant till familjen och ´har jätte många besökare. http://marinastradgard.blogspot.com/

Trevlig och mysig helg till hela familjen. KRAM!!!

21 maj 2010 kl. 11:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida