onsdag 12 maj 2010

Böcker, bilder, LEDIGHET!

Dagens lillan i body och tights från Lindex

Hej lill-lördag!

Äntligen är denna underbara dag här, dagen då familjen ska påbörja sin långledighet! Fyra långa härliga dagar som ska spenderas tillsammans, underbart!

Vi packar in oss i bilen hela familjen och beger oss till fritidstället i Mellbystrand, det ser vi sannerligen framemot, härlig tid där vi tar dagen som den kommer. Vem vet, en tur till Halmstad kanske, loppisar i Båstad och fika på favorit cafét i Laholm, ÅH! vad jag längtar!

När vi gifte oss för lite mer än 2 två år sedan så önskade vi oss många böcker. Vi önskade oss bild-böcker som kan ligga framme och som man kan bläddra i om och om igen. Vi fick vår önskan uppfylld och på bröllopsdagen kunde vi skåda flertalet vackra böcker. Jag är så glad för dessa och ÄLSKAR att sätta mig ned och bläddra i dem. Att titta på bilder från Astrid Lindgrens barndom eller se hur jorden ser ut från ovan, bilderna är fantastiska! Det har också blivit en grej av att ha böckerna framme för många gånger när vi har gäster så är det just där de fastnar; framför bilderna i de makalösa bild-böckerna. Jag gillar!

Tomtar, fågelböcker, Astrid Lindgren, Victoria
Skåne, Sverige, Slott
Min inspirationsbok, underbara bilder!
En mycket fin bok skriven av Herman Lindkvist där han fångat upp Kronprinsessan Victoria på ett alldeles speciellt sätt!
Jag önskar er alla en skön helg, vi ses om några dagar!!!
NJUT!
Kram,
Angelica

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Blogger Ingrid sa...

Hej Angelica!
Ville bara säga att du skriver en jättefin blogg! Blir verkligen sugen på att få se ert söta hus på riktigt någon dag :-) Hoppas du får en underbar helg med familjen! Ses förhoppningsvis nästa vecka!
Kram från Ingrid

12 maj 2010 kl. 17:55  
Anonymous Moster Karolina sa...

Ser framemot en underbar helg med er <3

12 maj 2010 kl. 20:18  
Blogger Huset på kullen sa...

Visst är det roligt med böcker, önskar att jag hade fler...

Vilken söt liten tjej ni har!

Trevlig helg! /Linda

13 maj 2010 kl. 09:47  
Anonymous Erica sa...

Angelica, Så roligt det är att gå in och läsa på din blogg ibland. Du skriver väldigt fint och bra:)
Kram Erica Martinsson

13 maj 2010 kl. 13:18  
Anonymous Charlotta http://lottos.. sa...

Böcker med bilder är för mig ro och harmoni.. Lätt och avkopplande.. <3

Vilken söt dress Ottis har <3

13 maj 2010 kl. 21:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida