onsdag 5 maj 2010

White goes red


Dagens lillan klädd i Lindex från topp till tå.
Godmorgon onsdag!
Äntligen lite sol, vaknade till strålande väder vilket alltid gör en på strålande humör. Vi har ju haft minst sagt väldigt växlande väder de senaste dagarna.
Vårt hem är präglat av vitt vitt vitt, ibland ställer jag mig likt Maria Montizami och "skannar" av rummen för att se om där är något som sticker ut för mycket i färg. Det tokiga egentligen är att jag ÄLSKAR färg så länge det sitter på kläder eller är ute i trädgården, att klä lillan i färgglada kläder är en självklarhet! Men när det kommer till inredning blir jag lugn av vitt, jag älskar vitt vare sig det sitter på väggarna, möblerna eller i detaljerna. Men idag när jag sitter här och "skannar" av mitt hem så givetvis ser jag lite färgklickar här och där, färgklickar som jag blir väldigt glad av.. eller vad sägs om:

...lillans underbara strumpor från Lindex
...lillans snuttefilt från Pop
...eller min oumbärliga Kitchen Aid

Färg gör en glad, vitt gör en lugn, kombinationen de tillsammans är FAB!
Kram,
Angelica


Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vackra flickor, ni ser helt bedårande ut! Du tar så fina bilder vitamin, man blir glad, man blir lycklig och harmonin känns i kroppen, vitt, vitt, vitt vad vore vi utan det.. <3 Lotta

6 maj 2010 kl. 08:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida