fredag 25 september 2009

I väntans tider..

... så skulle man nog lugnt kunna uttrycka sig!


Imorgon är det 6 veckor kvar tills vårt mirakel ska se dagens ljus, om den behagar komma tidigare är nog ingen gladare än jag och M. Har haft en helt fantastisk graviditet förutom vissa incidenter och kan redan nu känna att jag kommer att sakna känslan av att inte ha någon i magen som buffar och rör på sig när man minst anar det. Att man kan känna så starkt för någon som man inte ens har träffat är en överväldigande känsla. Bebisen som bor i min mage är vårt under, blandning av M och mig, vårt mirakel!


Bloggen har varit på sparlåga, om inte till och med totalt avstängd. År 2009 har varit ett mycket speciellt år och har inneburit mycket glädje men också mycket sorg, därmed är det svårt att mitt i allt det hitta inspiration att inspirera andra. Men nu känner jag mig på gång. Om det är graviditetshormonerna som gör det, eller om det bara är så att man vill "boa" och fixa inför ankomsten av miraklet kan jag inte svara på, men en sak är säker... listan "att göra innan bebis anländer" är lång =).


Så mina kära vänner, här kommer ni få följa med på lite små fixande under hösten, kul om ni vill komma tillbaka och läsa!


Kram,

Angelica
Höstmorgon

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida