tisdag 4 november 2008

Ser framstegen..

..även om de faktiskt är ganska små. Eller nja, små är de inte, men de kan vara något svåra att se med bara blotta ögat. Idag har iallafall elektrikern och rörmockaren gjort sina saker, eller en del av dem iallafall, det är toppen. Väggar har blivit fixerade och annat mycket viktigt underarbete har gjorts, toppen.

Just nu är jag dock så otroligt trött efter en hel dags jobbande och en härlig tjejmiddag nu ikväll så nu vill jag nog mest gå och nanna. Hann dock att tänka på det som ligger knappt 3 veckor bort, 1:a advent, herre min gud, kommer jag att kunna fira 1:a advent? Hur kommer det att se ut i vårt hus då?, för tillfället känns det något tveksamt att vårt kök är färdigt då. Något jag i allafall vill fylla mitt hus med är vita orkidéer och amaryllis, och givetvis väldoftande hyacinter, det är jul för mig. Dessa blommor skulle jag mycket gärna köpa hos min goda vän Anette som har Anettés Blomsterdesign i min hemby Hurva. Anette gav mig för övrigt en helt underbar lykta för ett par veckor sedan, jag ser mycket framemot att den ska pryda mitt hem.

Nej nu ska jag sova; drömmandes om hyacinter, pärlspont och porslinshoar.

Kram,
Angelica

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida