söndag 26 oktober 2008

Härliga helg!

..eller ska jag börja med att säga härliga fredag!!! Älskade syster var hemma på visit från Luxenburg. Vi hade en fantastisk eftermiddag tillsammans, vi var hemma hos föräldrarna och gjorde vid oss, lagade middag och skrattade. På kvällen vankades High Scool Musical en helt underbar musikal som var riktig balsam för skälen. Vi satt med ett konstant leende på våra läppar i 2,5 timme. I pausen hade jag ordnat så att vi mumsade på röd vin, coca cola, chokladbollar och nötter. Vi hade det så mysigt; en riktig girls night out, det var en fantastisk kväll, en kväll som var välbehövlig och som vi ALLA var mycket värda! Tack, mamma och syrrorna!!

Lördagen var även den dagen full med festligheter. Efter att ha skjutsat in brorsan och M till Jägersro begav jag mig igväg för att inhandla födelsedagspresenter till kvällens kalas som var födelsedagsmiddag för äldsta brorsan och L. Hittade toppen presenter som sedan visade sig bli JUST toppenpresenter, de blev jätteglada. Brorsan fick en 1 liter kanna i vit stensgods. Tycker den är så fin och otroligt klassisk. Han blev i vilket fall som helst mycket glad. L fick förutom de obligatoriska besticken lite målargrejer samt klassikern plockipinn. Hade även gjort små presenter till resterande brorsbarn som uppskattades.

På dagen roade jag mig med att njuta av tidningen Lantliv och att göra min allra första hallowen pumpa som jag förärade brorsan med familj med istället för en blomma. Den blev väl mottagen =). Vi hade verkligen en sådan otroligt mysig familjetillställning och jag längtar redan tills vi ses så alla igen.

Vad som hänt denna underbara söndag kommer att presenteras i ett eget inlägg, just för att det kräver så!

Kram,
Angelica


Lördagspyssel; fixa Hallowenpumpa och läsa Lantliv.

Den fina kannan som brorsan fick - vill också ha!

Det färdiga resultatet =)


Små presenter till L, V, F, J.







Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida