onsdag 15 oktober 2008

Aj, aj, aj...

...uppps inte bra detta. Har gått och pajat ryggen på jobbet, inte bra nu när det är dags för nedpackning av kök här hemma och massa bärande i helgen, ej bra. Har fått i mig smärtstillande och ska till kiropraktor imorgon och bli till"knäckt" och hoppas på det bästa, finns inget värre än att behöva vara lugn och stilla och kanske till och med behöva vara hemma från jobbet fast man inte är SJUK, för att ha ont i ryggen känns inte som ett giltigt skäl att vara hemma, eller rättaresagt det gör mig rastlös att behöva vara hemma när jag inte är sjuk sjuk sjuk, dvs sjuk för mig är feber, halsont och att må urkass.. men men. Håller tummarna för att allting blir bättre efter morgondagens behandling..

Nåväl.. har några mysiga pysselkvällar bakom mig, min brorsdotter ska döpas om ca en månad och jag fick den stora äran att göra inbjudningskorten, JAG ÄLSKAR ATT GÖRA KORT; inbjudningar, tackkort, födelsedagskort.. you name it, det är verkligen ett sätt för mig att koppla av, att tänka fram en idé och sedan pyssla och limma och trixa, det gillar jag. Ännu bättre är det givetvis när de människor som får kortet uppskattar det och blir glada, det gillar jag! Brorsan och hans familj tyckte mycket om korten och jag ser framemot när de dimper ner i postlådan...=)

Noops nu har jag suttit ner i 10 minuter, vilket innebär 10 minuter för länge för min rygg men ska sluta ömka mig nu och önske Er en trevlig kväll!

Kram,
Angelica

1 kommentarer:

Blogger Karolina sa...

guud vad roligt att läsa:P Speciellt för mig som itne kan ta del av ert renovering på samma sätt!! Snar tkommer jag hem sisi!! Pussss<3

16 oktober 2008 kl. 20:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida