måndag 20 oktober 2008

Det började så bra..

...min rygg var verkligen på väg att återhämta sig. Men igår kom smärtan tillbaka och det är så förbaskat tråkigt. Som TUR ÄR har jag ny tid bokad hos kiropraktorn imorgon, detta känns väldigt skönt då jag ansåg att han gjorde underverk i torsdags. Imorgon ska jag bli bra!

Igår så arbetades det febrilt på taket. R,J och M slets som djur i höstblåsten och gjorde i princip färdig taket på insidan av huset, bara en bit på utbygget som fattas. Tycker det blev så fint, vad tycker ni?

Min pappa gav oss tipset att vi skulle åka ut till någon golvfirma som öppnats i malmö, så det ska vi göra. Dock inte idag, men imorgon eller en annan dag. Det kanske är där golvet med stort G finns. Jag hoppas!

Kram,
Angelica

Insidan av vårt hus, taket i princip färdigt förutom en liten bit på utbyggnaden.




Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Karolina sa...

Åh vad fint det blev:) Ska bli kul att komma hem där på Lördag:D PUSS

20 oktober 2008 kl. 18:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida