torsdag 30 oktober 2008

Pärlspont!!

...gud vad jag tycker att det är vackert, jag känner verkligen att det är något som ger liv åt ett kök i den stil som vi eftersträvar. Det ger den rustika känslan men samtidigt en känsla av något vackert. Vi ska som sagt ha pärlspont på alla våra väggar förutom ena kortsidan av köket där vi har ugnen och spisen, där blir det kakel. ALL pärlspont ska målas på lördag, färgen och pärlsponten ska inhandlas imorgon. På söndagkväll måste det i in i huset så det hinner vänja sig vid rumstemperaturen några dagar innan det spikas upp på väggen.

På internetsidor och andra bloggar har jag funnit oerhört mycket inspiration till vår renovering och till detta kök. Nedan ser ni en bild tagen från bloggen Min lilla veranda som jag funnit under en av mina "inspirationsrundor". Jag tycker hon har det så vackert...


Kram,
Angelica



Bild tagen från Min lilla veranda

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida