måndag 17 november 2008

Kära hem...

...här kommer vi tillbaka efter några veckor. På fredag bär det av hemåt igen, underbart skönt! Har haft det kanon mysigt hos mamma och pappa men nu börjar det kännas att man vill hem.

Har varit dåligt med bloggande nu på ett tag, har faktiskt mer eller mindre haft det fullt upp, jobb, jobb, jobb och lite renovering däremellan. Har inte heller kunnat vara i huset på några dagar förra veckan då golvet värmeslingorna lades in och golvet flytspacklades. Men nu så rullar det på rejält, och precis som jag beskrev ovan vill vi hem och det är så skönt att mna börjar se resultatet.

Hallen är färdig, svart klinker med mörkgråa fogar. Det blev faktiskt kanon bra, kan i ärlighetens namn säga att jag var något nervös eftersom vi har en tapet som är rosa, vit och grön samt ska ha vit pärlspont. Jag var rädd att det skulle bli för mörkt med svart klinker, men nu med facit i hand kan jag inte vara mer än nöjd. Det blev fint!

Helgen bestod av ihopskruvande av kök, säga vad man vill om Ikea men att ha kommit på den här fenomenala lösningen att ALLA kan sätta ihop sina egna möbler är outstanding. Det är så smidigt och lätt, visst, något tidskrävande men så otroligt lätt. Härligt!

Bilder kommer imorgon, då jag fotograferade med mobilen och har förlagt sladden.

Kram,
Angelica

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida