fredag 7 maj 2010

"Silver" FREDAG


Dagens lillan med busig blick. Body Lindex.

TGIF



Veckans bästa dag är här FREDAG FREDAG FREDAG!!!



Fredagen är en fantastisk dag, hela helgen är orörd och bara väntar på att fyllas på med en massa skoj! Fredagen är den absolut bästa dagen, hela familjen är överlycklig, till och med vår älskade Hampus verkar förstå att det är en super dag på intåg!

Vår finaste Hampus njuter av helg och långpromenader




Något jag absolut inte kan vara utan här hemma och som jag nosar upp allra först när jag är på loppisar är oumbärliga slitna "silver" fat. Jag har de överallt och använder de till allt. Jag tycker att de är fina att ställa champagneglasen på och servera drinkar, lika fint är det att ställa ljus eller blommor på, eller varför inte bara servera födelsedagstårtan på dem.

Jag har dem i alla dess former och storlekar och de är en stor del av mig, vare sig till vardag eller fest!



Inne i badrummet...




...att ha min prins på...




... blommor och ljus...


...alla möjliga former och storlekar...

...billiga loppisfynd...

Så kära vänner, ut och leta "silver" fat på helgens loppisar!

Kram,

Angelica

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vackra silverfat och vackert solsken smyger sig upp bland huse i city örebro.. det är judt fredag älskade vitamin <3
Lotta

7 maj 2010 kl. 09:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida