måndag 17 maj 2010

Älska loppisfynd!

Dagens lillan i body lindex, kjol Benetton, kofta Ralph Lauren

Hej fina måndag!

Så var då veckan igång, och vilken vecka dessutom! Veckan bjuder på trevliga mamma-träffar, utflykter, syskon mys och framförallt BRÖLLOP på lördag! Älsklingens kusin gifter sig med sin fina kärlek och jag säger bara ÅH VAD UNDERBART! Jag fullkomligen älskar bröllop, en dag full av kärlek och fina ord, jag ser verkligen framemot veckans höjdpunkt!

Att jag älskar loppisar och loppisfynd går inte att ta miste på när man kommer hem till oss, de finns överallt; i detaljer, som möbler, eller i trädgården! Jag är en loppis"shopaholic" och kommer sällan ut från en loppis tomhänt! På helgens loppisturer blev det en del fynd, eller ja vissa var sannerligen inte precis fynd, men jag är lika glad för det! Eller vad sägs om:

...två underbara STORA PLÅTBURKAR, kommer passa super i köket
... sprayas vita eller inte?
... ett underbart STORT lapptäcke med det härliga rosmönstret
...perfekt att ha med på picknicken eller varför inte på stranden!
..ljuva sockerkaksformar som har blivit ett riktigt samlarobjekt här hemma till min man som är en bakningsfantast
..och ytterligare en liiten sockerkaksform som säkerligen kommer att användas flitigt här hemma!
Ja som sagt, älska loppisar och loppisfynd, härligt att strosa runt på jakten efter klenoder, och att sedan komma hem efter en härlig shoppingrunda och möta nedanstående spillevink som hjälpt mormor att fixa den godaste lunchen ever gör ju att dagen bara blir såå fulländad!
Älska loppis, älska sommarlunch!
Trevlig kväll kära läsare!
Kram,
Angelica

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Snäckan, jag var i Halmstad HELA fredagen på shopping, hur kunde vi missa varandra? Håller med Anna, vi måste ses nu snart! Puss och kram Sofie

17 maj 2010 kl. 22:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida