söndag 16 maj 2010

Ledighet,Laholm,Loppis

TorsDagens lillan i body, och tröja från Benetton



Borta bra men hemma bäst!



Så var då denna ljuva helg över och det är dags att ladda för en ny vecka. Helgen i Mellbystrand har varit fantastisk och bjöd på allt vad jag hade hoppats på. Det blev både shopping i Halmstad med syss, fika på favorit cafét i Laholm, loppisar i massor och tro´t eller ej: konstrunda ovanpå allt.


Sedan jag var sisådär 4,5 år jag tillbringat mina barndomsomrar i Mellbystrand och sedan fyra år har vi haft turen att ha tillgång till ett eget fritidställe på detta underbara ställe. Jag packar mer än gärna in min familj i bilen och kör upp till Mellby. Där njuter vi av havet, naturen, omgivningarna och att bara VARA! Helgen som varit har varit en sådan där alldeles alldeles underbar helg där allt bara känns sååå bra! Torsdagen bjöd på långpromenad i skogen, fika på favoritcafét i Laholm och loppisshopping. Fredagen var en alldeles FAB shopping dag i Halmstad tillsammans med syster, lördagen blev en härlig loppisfyndar dag tillsammans med svärföräldrarna som då också kom upp och sällskapade med oss i stugan, härligt!

Makalösa bakverk på favorit cafét "Cecilias café" i Laholm
Mys i pappas knä
Härliga Laholm (som synes ej lika härligt väder)


Nu sitter jag i favorit fåtöljen med datorn i knät och insuper atmosfären här hemma, det är skönt att vara hemma, lillan sover gott sin allddeles egna lilla säng, Hampus sover gott i sin bädd och jag och älsklingen slötittar på tv´n, säga vad man vill men;

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!


Visar bilder på loppisfynden imorgon men bjuder här nedan på en liten tjuvkik!



Ljuvliga skapelser!

Kram,

Angelica

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anna K sa...

Håller med om citatet babe, sitter också med datorn i knät, har tänt ljus och avnjutit mat med ett glas vin o födelsedagspraliner till efterrätt. Jättemysigt att vara i goa Götet men också härligt att vara hemma i sitt hus! MÅSTE ses snaaart. Tror lillan är redo för lite göteborsklektion snart! =) KRAM från Kristianstad

16 maj 2010 kl. 22:15  
Anonymous Charlotta sa...

Åh vilken härlig lååånghelg du verkar haft vitamin. förstår vad du menar med favoritcafe´ såg ju hur gott ut som helst! :) Nossan ser ju också bara för gullig ut!! <3 Puss

17 maj 2010 kl. 10:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida