fredag 21 maj 2010

Cath Kidston in tha house!!!!!


Dagens lillan i t-shirt och byxor från H&M, strumpor Trumpette, skor Maxi


Känner ni glädjen????


Det är ju FREDAG!!!!!!


Och inte vilken fredag som helst, utan fredagen innan pingstafton, fredagen innan veckans höjdpunkt BRÖÖLLOP!!! Me like! Present är inhandlad, klänningen är struken, kostymen kemtvättad och naglarna nymålade. Här ska vi gå på fest! Älskar timmarna innan ett bröllop, man går och småpysslar hemma, gör vid sig, tar det lugnt, äter lunch och framförallt längtar längtar längtar!! Det finns inget vackrare än att se ett par tillsammans i en kyrka berätta för varandra hur mycket de älskar varandra, ja som ni förstår, denna bloggerskan får absolut INTE glömma näsdukarna imorgon!!! =)


Kamerna är fixad, det kostade 200 pix och sedan var minneskortet räddat och jag glad igen! Phu! Så nu ska det fotograferas på som bara den igen.


Idag hade jag myspys långfrukost tillsammans med fina Anna och hennes Wilma. Det är så otroligt mysigt att se lillan och Wilma tillsammans, det skiljer 5 veckor på dem och de upptäcker varandra mer och mer för var gång de träffas, härligt att se! Minns ni att jag sydde en tygpåse samt lite annat smått och gott till Wilma? Idag kom Anna med den finaste gåvan som tack för hjälpen! Som ni vet älskar jag Cath Kidston och vad fick inte jag????? Jo en alldeles bedårande glaskål med en massa doftande ljuvligheter, tack kära Anna!


Så vackert inslaget

Den finaste glaskålen

Handlotion, bodylotion, showergel, badbomb, tvål





Åh vad jag längtar till att allt ska börja användas, kanske redan imorgon när man ska göra sig fin och lukta gott på bröllopet...!





Nu är det dags för mig att fixa i ordning mig lite, ikväll bjuder nämligen nästkusinen in till stor danshow i Malmö, ska bli super kul med en girls night out tillsammans med mamma och mina systrar!
Ha en underbar kväll kära ni!

Kram,
Angelica

Ooops, här fastnade visst bloggerskan också på ett kort, allt för mina läsares önskemål =) Ha en superfredag!!!

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Anonymous Åsa sa...

Så vacker så vacker.... <3

24 maj 2010 kl. 10:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida