söndag 30 maj 2010

Morsdag och bakluckeloppis

Dagens mycket firade mamma med sin lilla rosenknopp i knäet!

Vilken daaag!

Åh vill inte att denna dag ska ta slut, har haft en alldeles fantastisk söndag tillsammans med min fina familj; min älskade man, min kära Ottilia och min alldeles fantastiska Hampus.

Som jag skrev tidigare började dagen med ett brev om en utflykt. Vi packade in oss i bilen och begav oss mot det som skulle bli det första stoppet. Bakluckeloppis! Åh vad underbart! Det var så fantstiskt roligt och jag gjorde några riktiga fynd. Tror ärligt talat att jag gick runt med ett leende hela tiden, en bättre morsdag kunde jag inte få. När jag sedan förstod att detta bara var första stoppet på en noga utvald loppisrunda så blev jag såklart ännu lyckligare! Vi avslutade loppisturen med en enorm(!) bakluckeloppis i Lund där fynden bara trillade in :) Efter allt shoppande slog vi oss ned i stadsparken och åt vår köpta lunch från Grafitti café och bara mös! Hampus har varit så superduktig och fått många superlativ haglande över sig, matte och husse är mycket stolt! Det har varit en underbar dag helt enkelt!



En trött liten Hampus är inte lika road av att mamma ska titta överallt :)

Enorm bakluckeloppis i Lund
Minen bjuder jag på ;) Glad över ett av mina fynd!
God lunch på den fina picknick filten!
Dagens efterätt bestod av goa tryfflar från Ahlgrens i Lund
Jag älskar dig mitt hjärta <3
Ja som sagt, en underbar morsdag tillsammans. Jag hoppas ni alla andra också haft en alldeles fantastisk söndag! Imorgon är det en ny fullspäckad vecka som bjuder på en massa roligheter men även en del tråkigheter, en blandad mix helt enkelt!
Sköt om er kära ni!
Kram
Angelica

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Blogger Lilla gårdshuset sa...

Vilken härlig dag med de dina!

Kramis/Heléne

31 maj 2010 kl. 20:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida