söndag 30 maj 2010

Mors dag!


Godmorgon söndag!


Vilken mysig kväll vi hade igår, lillan har turen att ha nio underbara kusiner varav två av dem är födda samma år, igår när vi sågs hemma hos älsklingens familj så har de så roligt. Nu har de upptäckt varandra och kan sitta på golvet och leka "tillsammans", underbart!


Kära morsdag!

Idag vill jag fira min fina starka mamma på morsdag! Min mamma är det finaste jag vet, utan henne vet jag inte var jag skulle tagit mig till. Min mamma är så klok och ödmjuk, hjälpsam och snäll, enligt mig den bästa mamman man kan ha! Så som min mamma är för mig vill jag också vara för lillan.
Morgonen började med frukost på sängen och ett handskrivet brev skriven i sann "barn-anda", där det stod att vi ska iväg hela familjen till ett ställe där det krävs varm oboy och matsäck... spännande!
Så nu blir det till att ta en snabb dusch och sedan packa väskan, dags för utflykt mina vänner!
Vi hörs ikväll!
Kram,
Angelica

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida