tisdag 1 juni 2010

FAB5 och FYND
























Dagens lillan i kofta från Esprit, chinos från kappahl och strumpor från Trumpette.


Hejsan fina tisdag!

Och inte vilken tisdag som helst, utan en FAB5 tisdag. FAB5 står för mitt fantastiskt underbara tjejgäng!! Vi har sedan tre(?) år tillbaka sett till att ses första tisdagen i varje månad för att äta middag och bara prata och ha det super mysigt. Ikväll är det en sådan tisdag och det är lilla jag som står för middagen! Kommer bli lika roligt som alltid! Det är det som jag gillar med sådana här veckor, igår var det tunga och tråkiga saker som stod på schemat, idag glädje och harmoni, blandningen är bäst.

I söndags när vi for runt på olika bakluckeloppis blev det en hel del fynd, för fynd kan jag kalla dem allihopa för det blev inte många kronor utlagda här inte. Idag visar jag söndagens inköp som jag är mycket glad över!
























Ja här ska det sannerligen kalasas när det är dags för det, 5 kr!























Ett STORT gräddvitt emaljfat från Kockums, 30 kr
















Sötaste lilla leksaksväskan till Ottilia, 5 kr.
























Två söta vita ljuslyktor 5 kr styck.
























10 stycken mingelfat med plats för att hänga vinglas, perfekt för sommarens fester, 2 kr styck.

En söt liten platå med glaskupa för 15 kr.



Ja det här med baklucke loppis var verkligen min grej, man kanske allt skulle ta och vara med på en sådan själv och sälja lite från sitt bagage :)

Nu är det dags för storstädning av lilla korsvirkeshuset, vill ju ha skinande rent när mina prinsessor kommer på besök!

Ha en fantastisk tisdag!

Kram,
Angelica

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida