torsdag 3 juni 2010

Vit, beige, rosa och ett REKORD!

Dagens lillan i piké från H&M, jeanstights från Esprit och strumpor Lindex!


Hejsan fina torsdag!

Vilken dag, är så glad för det fina vädret. Lillan sover gott i skuggan och jag har precis avnjutit dagens goda lunch; tomatomelett i solen, härligt!

När det kommer till kläder så älskar jag tunikor och toppar med det där lilla "gulliga" över sig. Efter att ha varit en sväng på det stora köpcentrumet i stora staden så insåg jag väldigt snabbt att det är vitt, beige och den ljuva puderrosa färgen som är på tapeten. Tur för mig då att det är mina absoluta favorit färger. Tur för mig också att BikBok hade någon slags kompisdag och hade 50% i hela butiken, om jag shoppade???? Åh yeeah!

Benvit volang topp i bomull 99 kr (199)

Puderrosa chiffongdröm 149 kr (299)

Benvit volangtunika i chiffong 125 kr (249)

Med hem i shopping påsen från BIKBOK kom även två baslinnen och en strandklänning

och nu VET NI VAD??

Igår slog lillakorsvirkeshuset sitt första rekord med över 100 unika besökare på en dag!!! I mina mått är det jättemånga och jag är så glad för att ni tittar in här och läser, fortsätt gärna med det för jag älskar att skriva och blogga och det tack vara ER fina läsare!

Nedanstående bukett är därmed ägnad enbart till er för att ni tittar in här och förgyller min dag!

Denna ljuvliga sommarbukett är gjord av Sara på Blomsterhörnan, en underbar florist!

Nu är det dags för mig att väcka lillan och börja packa väskan, för ikväll är det dags för galej när min fina nästkusin tar studenten.

Ha en trevlig kväll och imorgon......:

FREDAG FREDAG FREDAG

(och en dag närmre en helg i Mellbystrand, men FRAMFÖRALLT en dag närmre en mycket god väns 30 årsfest på lördag, åh vad jag längtar efter att fira fina Anna på hennes stora dag!

Kram,

Angelica

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Anonymous Elna Gunnarsson sa...

Hej vännen! vilken fin blogg du har:) och vilken söt rosenknopp ni har:) hoppas allt är bra med er:) kram elna

3 juni 2010 kl. 19:03  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har!
Jag är en mammaledig tjej till en go 7-månaders kille. Din dotter verkar vara i samma ålder!
Vi har också en vovve men nog inte lika väluppfostrad som er!! Idag fick vi en underbar promenad mellan rapsfälten. Hunden njöt, lilleman sov och mamman log!!

Tänk att solen äntligen kom ner till oss i Skåne också! Ljuvligt! Inspirerad av ditt blogginlägg igår med bebisar på filt bar jag idag ut en filt under vårt äppelträd och hade mysig stund med lille sonen!

Ha en kul kväll!
Hälsn. från Anna T

3 juni 2010 kl. 20:51  
Blogger Lilla gårdshuset sa...

Grattis till alla dina besökare! Gulligt kort som vanligt på din lilla skönhet;).

Kramis/Heléne

3 juni 2010 kl. 21:55  
Anonymous Lotta sa...

Vi har nog lite telepati :) Handlat på 50% på Bik Bok, du och jag. Våra shoppingturer i Sthlm så fötterna glödde :)

Puss din vitamin

4 juni 2010 kl. 00:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida