tisdag 8 juni 2010

Garden goes white

Dagens trädgårdstjej i mysdress från adidas!

Godkväll tisdag!

Hejsan fina vännerna! Hoppas allt är väl med er denna helt underbara tisdagskväll, efter att ha varit en dag där vädret varit minst sagt växlande så är det nu en super fin SOLIG kväll, det gillar vi!

Denna dag har spenderats helt och hållet i trädgården, allt ifrån fixande med gräsmattan till att plantera nya blommor, Åh vad det blir fint och guuud vad det luktar gott i trädgården så här års. Syrenerna både doftar och är så makalöst vackra, ett antal buketter sprider sin doft här inomhus också.

Ikväll när jag gick runt och mös i en för tillfället väl iordning trädgård så slog det mig att även i trädgården smyger det in sig lite vita inslag här och där. Me like!

Sötaste kronan där vi brukar sätta ett i blockljus när vi sitter ute och njuter om kvällarna

Hängandes i det väldoftande syrénträdet.

Smultron blommor! Snart kan man plocka in solvarma smultron och lägga i sin frukostfil! MMm yummi!
Ljuslykta, alltid mysigt på kvällarna!
Lilla vattenkannan som alltid står precis utanför dörren så att jag inte ska glömma vattna!

Kanske inte så vitt men ack så längtansfullt; snart fina syrliga röda vinbär!
Förgätmigej som smitit sig in bland penseérna

Har verkligen längtat efter att få ordning i min trädgård, så det är med gott samvete som jag nu kryper upp i soffan och njuter av lite härlig kvalitetstid och mys med min lilla Ottilia!
Ha en fin kväll!
Kram,
Angelica





Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Lilla gårdshuset sa...

Så söt Ottilia var på bilden idag. Härligt med Adidas på henne.

Kramis/Heléne

8 juni 2010 kl. 20:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida