tisdag 15 juni 2010

Ikeakaos!

Dagens lillan klädd i H&M från topp till tå, kläderna är en gåva från min fina kusinvitamin i Örebro, i handen håller lillan sin favoritleksak som även var hennes pappas favoritleksak från i barndom, härligt med leksaker som håller läääänge närmare bestämt 28 år :)

Godkväll tisdag!

Så var snart denna dag slut och det är dags att ladda batterierna med en god nattsömn. Dagen har innehållt en massa trevligheter såsom Ikea och inhandling av ny soff och fåtöljklädsel. Har länge velat ha min soffa vit, men förstått att kombon med svart hund (som är inne i en extrem fällperiod) inte är exemplarisk. Men skam den som ger sig, nu ska Hampus bli "avhårad" och jag bli bästis med dammsugaren. Nu är det sommar och då vill jag ha vitt. Just nu är mitt vardagsrum i ett härlig "ikeakaos" som det alltid är när man kommer hem därifrån med en och annan kasse så bilder lovas till imorgon istället, det slog mig nämligen idag att ni inte sett något av mitt vardagsrum, så det vore väl på tiden :)

Vill avrunda denna kväll med ett tips till er kära bloggläsare. En blogg som jag följt några månader är Lilla gårdshuset, en härlig feelgood blogg med massa härlig vit inredning. Nu har Helené en tävling för oss alla för att fira ett roligt besöksrekord, jag är givetvis med och tävlar om nedanstående underbara set, gör som jag besök Helené och var med och tävla, vem vet kanske är det just någon av oss som har den stora turen och får pryda vårt hem med Green Gate och mumsa rosmarinskorpor!


Sov så gott pluringar!
Vi hörs imorgon och då är det ÄNTLIGEN lill-lördag igen, lovely!
Kram,
Angelica

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Lilla gårdshuset sa...

TACK snälla för dina fina ord om min blogg! Jag blir så otroligt glad ska du veta;).

Stor kram till dig!/Heléne

18 juni 2010 kl. 12:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida