tisdag 15 juni 2010

Ett litet torp?

Godmorgon vänner!
Vill inte ömka mig men attans vad jag har träningvärk i armen efter allt målande av tak och bjälkar, men det är härligt, det ska kännas när man jobbat :)
Vísar idag mina absoluta favorit inspirationsbilder, bilderna kommer från Sköna hem och jag tycker att detta lilla torp är alldeles bedårande. Jag vill också ha ett litet torp utan rinnande vatten eller fungerande el, ett litet utedass och makalös charm. Helst ska det vara rött med vita knutar, ha vackra bjälkar och knarriga trägolv. Allt skulle givetvis ha målats vitt och inredningen skullle gå i sann Lexington stil... åhhhh vill ha!

Mårbacka pelargoner, vita soffor, pärlspont o råspont, blommande trädgårdar, vackra stilleben, romantiskt sovrum och en harmoni som heter duga!


Då lillan envisades med att vara uppe med tuppen idag (läs 05:15) så sover hon NU gott på soffan med snuttefilt och napp, så nu ska jag passa på att äta frukost i lugn och ro, läsa tidningen och dricka nyponthe i massor. Vi hörs senare, då berättar jag vidare om dagens projekt i lillakorsvirkeshuset!

Kram,
Angelica


Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Lilla gårdshuset sa...

Åh det små sötnosarna! Hur kan de vara så pigga vid den tiden på dygnet;)?

Kramis/Heléne

15 juni 2010 kl. 20:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida