fredag 18 juni 2010

My livingroom!

Dagens tjej i sitt första nattlinne!

FREDAG FREDAG FREDAG!!!!!

Åh äntligen är dagen här som vi alla väntat på, den fina fredagen och om ni missat det, dagen innan det STOOOORA kronprinsessbröllopet! Jag är en riktig kungafamiljsfantast så jag ser verkligen framemot den här dagen, att få se hur vår allas Victoria är klädd och hur alla andra gäster är klädda, åhhhh vad jag längtar!

Det har varit lite frånvarande här på lillakorsvirkeshuset, men jag har bara haft sååå fullt upp, varför kommer ni snart få veta. Men nu sitter jag i allafall här i soffan, medan lillan springer runt i sin gå stol och skriver till dig!

My livingroom, absolut det rum i huset som vi spenderar mest tid, vi har öppen planlösning och det är super tycker jag! Man ser varandra hela tiden vare sig man är i köket eller myser i soffan, underbart!

Favorit skänken, ett äkta blocketfynd som gjordes för 6 år sedan!
Soffa, soffbord, matta IKEA.
Matbord från Mio
Byrå Hemnes, oj vad här rymmer mycket i den!
Öppen planlösning
Ursäkta bildkvaliteén, inte optimalt ljus att fotografera sex på morgonen när det är döötrist väder ute!
Min syster Karolina har varit oumbärlig i veckan och passat lillan MYCKET! Som ett litet tack dukade jag fram hennes favorit fika igår, delicatobollar och ett iskallt glas vatten, delicatobollar har väl de flesta med sig hem i ikeakassen :)


Nu börjar jag få fjärilar i magen, för idag ska jag göra något som är ovanligt och skrämmande men ack så viktigt! Men först; morgongröt till lillan!
Ha en underbar fredag!
Kram,
Angelica

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida