torsdag 24 juni 2010

Dan före dan!



Hejsan fina vänner!

Så var det dan före dan, imorgon är det en av Sveriges finaste högtider; Midsommarafton. Åh vad jag tycker att det är en mysig idag. I år firas den med mina fina FAB5 med sina lika fina bihang med en massa mat, lekar, dans, nubbe och sill. Då det är jag och min honey som står för värdskapet har det idag rest tält, storhandlat och trängts med alla andra på systembolaget :)
Nedanstående bild är från förra årets UNDERBARA firande i Mellbystrand, då var vi samlade hela familjen, 22 personer allt som allt, min fina pappa levde och jag hade lilla Ottilia i magen. Tänk vad mycket som kan hända på ett år. Nu är lillan 8 månader och det är 3,5 månad sedan min älskade pappa somnade in. Det känns tokigt hur allt kan förändras på ett år, både glädje och sorg, men som många säger, just dessa två saker går hand i hand med varandra och jag tror det är så. För jag kan verkligen inte säga något annat än att jag är så lycklig för och tillsammans med min spralliga bustjej, men att saknaden efter pappa kan emellanåt göra så att hela livet stannar upp...

Lycklig bloggerska midsommarafton 2009, med lillan i magen!

Imorgon kommer det bli en alldeles underbar midsommar, jag och lillan kommer matcha varandra i underbart vita sommaklänningar från Lindex, vitt ska det va, med en vacker blomsterkrans i håret.

Jag önskar er alla en underbar midsommarhelg, glöm inte 7 sorters blommor under kudden ;)

Kram,

Angelica

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Emma sa...

Glad midsommar finaste Angelica med familj! Kramar från oss

25 juni 2010 kl. 10:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida