söndag 26 september 2010

Kvalrysare!

Dagens fotbollstjej i jacka med favoritlaget Barcelonas emblem.

Tittar in en snabbis och säger godmiddag till alla er raringar!

Har efter en underbar sovmorgon (sov 9 timmar i sträck, när hände det liksom :) ) och en fantastisk frukost hos svärföräldrarna nu landat hemma i soffan i väntan på dagens rysare! Här ska det nämligen supportras på fotbollsmatch, älsklingen har sista(förhoppningsvis) matchen för säsongen och det är vinna som gäller annars blir det kval i tre (3!!!!!!!!!) veckor till. Vill för vårt fina hus välbefinnande och för min mans också såklart att fotbollssäsongen tar slut idag och inte om en månad. Jag håller mina tummar hårt. Det blir till att klä lillan i lagets färger och säga åt henne att ge hennes pappa och hans lagkamrater allt stöd nu :)

Festen igår var jätterolig, det var min systers käre André som firade sin födelsedag med buller och bång. Känns i huvudet idag att man var på fest igår, trots att det var jag som körde och således var såklart helt nykter. Men ibland är det så, det är töttheten som gör en "bakis"..

Ha en myspys söndag!

Kram,
Angelica

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida