torsdag 2 september 2010

Blog awards och frukostmys!

Tittut! Dagens lillan på ett sprudlande humör, moster kom hem och satte genast en stor blomma i håret och om hon var glad innan blev hon ännu gladare nu.


Sitter nu en stund framför laptopen och varvar ner efter världens mysigaste förmiddag med besök av Hanna och hennes lille Karl. Nybakade scones med massa smör och ost stod på menyn och både vi och våra små åt med god aptit!

God eftermiddag!

Vilken daaaag, helt fantastiskt underbart, hade som sagt min fina kollega på besök med hennes ännu finare lille Karl som är åtta dagar yngre än lillan. Hanna och jag arbetade tillsammans när vi båda blev gravida och följde varandra genom hela graviditeten. Det var verkligen en mysig tid att kunna följas åt, men såklart är det än mysigare nu när de båda små kryper runder på golvet och leker med varandra, härligt!
Idag har min fina lillasyster bjudit med mig på Vecko Revyns Blogaward turné i Malmö där det vankas goodie bags, bra priser på Bik Boks kläder och hör å häpna besök av Sveriges bloggqueen Blondinbella. Jag har från och till i ett par år följt hennes blogg och verkligen imponerats av hur hon har ändrats som människa och hur hon med hjälp av ett väl uppbyggt nätverk och en oerhört stark drivkraft lyckats bygga upp ett miljonimperum. Tjejen är inte ens 20 år så jag måste verkligen ge henne all cred, en driftig tjej! Ska bli kul att se henne i verkligheten men framför allt ser jag framemot en helkväll med syss i storstaden!
Ha en fin fin torsdag!
Kram,
Angelica

Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Hanna Roos sa...

Åhh, fina du... Tack för en underbar fm. Jätte härligt att få se Karlshill, ert nya hus och så klart HURVA. Hur är det med sessans hår?? Karl har lovat mig att bjude tillbaka... när han får något. (skäms) Jag saknar dig så mycket och det får vi råda bot på nu i höst... KRAM

2 september 2010 kl. 16:14  
Anonymous Anette sa...

Hej min kära vän!!! Vilket fint foto på er prinsessa. :-) Kramar

2 september 2010 kl. 17:31  
Anonymous Maria E sa...

Hej Angelica! Äntligen! Jag har längtat efter ditt bloggande. Är väldigt nyfiken på hur det går med renoveringen. Som sagt, ring om ni behöver vår hjälp. Ha det så bra och hälsa hela familjen! Vi hörs!
KRAM!

5 september 2010 kl. 10:37  
Anonymous Lotto sa...

Sötaste i världen! <3

9 september 2010 kl. 18:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida