onsdag 1 september 2010

Nu kör vi!


Dagens lillan som inte är så liten längre, närmare bestämt 10 månader fyllde vår prinsessa i lördags. De första stegen har kommit och som ni ser är hon en riktig blondis. Bilden är ifrån sommarens släktträff och lillan har på sig mysigaste fleeceoverallen från danska WHEAT.


Hej hej fina bloggisar!

ÄNTLIGEN mina fina bloggvänner är Lilla korsvirkeshuset tillbaka! Efter en sommar kantad av sjukdom, festligheter, överraskningar och flytt från älskade lilla korsvirkeshuset har denna bloggerska nu äntligen börjat landa på jorden igen!

Vilken fin sommar vi haft, och även idag den 1 september visar temperaturen 19 grader vilket för mig är alldeles perfekt, speciellt i samspel med den krispiga sommar/höst luften vi har här i skåneland, UNDERBART!

Ni har alla varit så fantastiska som trots inget inlägg på två (2!!!!!!) månader tittat in här på sidan och jag vill tacka alla er som kommit fram till mig, mailat eller på annat sätt uppmärksamamt mig att ni "saknat" min blogg, det är för er alla som jag nu återigen ska få en rätsida på det här med bloggandet. Jag ser verkligen framemot det och som jag skrev i rubriken; NU KÖR VI!

Vi har i dagarna fått tillgång till vårt nya fina hus som just nu är i ett härligt renoveringskaos så just nu har vår lilla familj fått inkvartera oss hos min mamma och mina fina systrar. Inte oss emot för här har vi det sååå bra, barnvakt till lillan närsom, de mest fantastiska middagarna och de makalösa äppelpajerna som dyker upp då och då ska vi inte glömma. Men självklart så innerst inne längtar både jag och min Mikael efter vårt egna hem med vårt nyreonverade kök och badrum och ett hus fyllt med krispigt vita väggar och mysiga stunder i soffan framför den öppna brasan. Ja som ni hör, längtar gör vi nog båda två.. Renoveringen är som sagt i full gång och jag lovar er alla att ni ska få se både före och efter bilder. Kameran går på högvarv när vi är i stora skånelängan.

Kram,
Angelica

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Ewa Pedersen sa...

Hej Angelica. härligt att se att du börjat skriva igen ska bli kul att se era renoveringar man följde ju dom i Holmby lite på avstånd så här.. Det är nog skönt för din mamma och systrar att ha er på nära håll nu också och lilla Sessan ja henne ska vi inte prata om för det är ju inte klokt vad hon växer..
Men det är ju så man ser tiden .. på att våra barn växer och blir stora... kul att ha er tillbaka i Hurva.. Välkommen Tillbaka

1 september 2010 kl. 16:41  
Blogger Ingrid sa...

Så härligt att du börjat blogga igen, har saknat det i sommar! Ser fram emot foton från nya huset :-)

1 september 2010 kl. 18:13  
Blogger Lilla gårdshuset sa...

Heeeej:) och välkommen tillbaka!!!

Kramis/Heléne

3 september 2010 kl. 16:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida