torsdag 7 oktober 2010

Ett litet mirakel!


Idag talar vi inte om renoveringar, idag talar vi inte om pärlspont eller målarfärg, nej idag talar vi om ett litet mirakel.

I min mage har det nu i 22 veckor bott ett litet mirakel, idag fick jag höra hjärtljuden för första gången och för tre veckor sedan fick vi se vårt lilla mirakel för första gången på ultraljud. På självaste Alla hjärtans dag är det beräknad födsel, Ottilias dopdag, Ottilia ska bli storasyster.

Jag har dividerat fram och tillbaka om att berätta om det i bloggen, rädslan för att något ska gå snett och att det då blir en angelägenhet för mer än mina närmsta finns men samtidigt är jag en väldigt positiv människa och vad kan då vara bättre än att få dela denna fantastiska glädje med er. Att bli gravid med sitt första barn var stort, större än jag någonsin kunde föreställa mig. Att bli gravid med sitt andra barn är lika magiskt det, än en gång bor där någon i mig, en blandning av mig och Mikael.

Ottilia ska bli storasyster, världens minsta storasyster, världens bästa storasyster!

Vårt andra mirakel!

Kram,
Angelica

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Karolina sa...

och det ska bli sååå mysigt att få bli moster en gång till!! Kärlek till er! <3

7 oktober 2010 kl. 14:35  
Blogger Lilla gårdshuset sa...

GRATTIS till Er alla i familjen!

Kramis/Heléne

7 oktober 2010 kl. 16:57  
Anonymous Stephie sa...

Stort Grattis!! Vad roligt för er =) Det är verkligen en underbar känsla att vara gravid =) Ha en fin kväll!! Kramar

7 oktober 2010 kl. 17:29  
Anonymous Emma sa...

Åhhh, älskade du! Mitt största,ärligaste,underbaraste,kärleksfullaste GRATTIS <3
Jag har faktiskt haft en lite känsla om detta ett tag, men ändå blir mitt hjärta varmt för er.

Jag håller tummarna för att allt ska gå väl.

7 oktober 2010 kl. 18:46  
Blogger Sofi A. sa...

Hej Angelica
Här kommer en hälsning från Malmö...träffade Ida O. på tåget för några dagar sen som lovordade din blogg...så jag var ju bara tvungen att gå in och kolla...o just DENNA DAG när denna fantastiska nyhet uppdagas...många lyckönskningar till er och ett stort grattis! Ert första mirakel e ju makalöst söt! Väldigt mysigt att läsa din blogg, fastnar för loppisfynden...delar ditt intresse...men här nere främst tillsammans med Olas mormor;).Många kramar från Sofi och Ola

7 oktober 2010 kl. 21:59  
Blogger Sofi A. sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

7 oktober 2010 kl. 22:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida