fredag 1 oktober 2010

Ännu en gång...

Hjärta med tavelfärg, köpt på plantagen!


Jag älskar fredagar!

Speciellt när man får paket, vilket jag fick idag när jag hämtade ut ett fynd köpt från Tradera. En vit fin tallrikshylla! Jag har letat som en tok efter en sådan på loppisar i sommar utan napp, så när jag vann denna på tradera för en spottstyver så känns den som ett riktigt loppisfynd i sig! Var den ska få pryda sin plats inu har jag inte bestämt, ett hett tips är ena väggen på utsidan av skafferiet.

Nu har köket levererats och det är dags för mig och lillan att fixa i ordning oss inför bankbesök!

Än en gång; ha en fin fredag!

Kram,
Angelica

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Louise sa...

Hej Angelica!!

Din blogg är helt underbar att läsa:) Tänk att ha din inspiration till inrednng, vilket hem man hade haft då:)..

Kram Louise Fisk

1 oktober 2010 kl. 13:07  
Anonymous Åsa F sa...

Hej igen, ja det blir riktigt lanligt och fint.. hur var det har du sett boken "ljust och Lantligt" av Anna Örnberg?! Jag har fått den boken av mamma, jätte mysiga grejer och mamma hade fler av henne... precis din stil. Tjusigt! Vi ses imorgon ska bli så spännande att se!

3 oktober 2010 kl. 16:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida