fredag 1 oktober 2010

Den finaste dagen på veckan!

Mitt fina skafferi som börjar ta form ;)

Äntligen fredag, veckans bästa dag, man har en bra vecka bakom sig, men en ännu bättre helg framför sig! Idag på förmiddagen anländer vårt kök från Ikea, i eftermiddag blir det en tur till banken där det är dags för att skriva huset. Vi köper vårt nya hus av min mamma, därför har vi haft tillgång till det fast att det inte varit "vårt" inu! Efter affäruppgörelsen :) blir det en god middag tillsammans med mamma för att fira vårt hus!

Morgondagen är en stor dag i vårt Fab 5 gäng, minstingen Sixten ska namngivas så det blir på med finkläderna för att ha en mysig eftermiddag med sina vänner, det gillas!

Igår kväll passade mamma lillan och jag och älsklingen målade tak i huset som aldrig förr. Missförstå mig inte nu.. JAG ÄLSKAR BJÄLKAR i taket och jag är så glad över att vi har det i hela huset.. MEN... när tak ska målas så är de mest i vägen :) Massa merjobb med tejpning men ACK så fint det blir!!!!

NU! Dags för min ännu en gång förkylda tjej hoppa i sina kläder och följa med på morgonpromenad med Hampus, 4 grader ute.. brrr!

Ha en jätte fin fredag!

Kram,

Angelica

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous Lotto sa...

Jag känner knapt igen mig!! :) Pussar i massor från Vitamin

1 oktober 2010 kl. 09:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida