onsdag 29 september 2010

Skafferi och pärlspont!

Godkväll kära ni!
Tittar in sent på kvällen för att ge er en liten skymt om var jag håller hus om dagarna. Förutom att jag då och då är och flirtar med min nya kärlek så passar jag på att måla, mammafika och njuta av hösten tillsammans med mina nära och kära.


Dagens i huset:


- Njutit av ett väldigt fint flytspacklat golv i köket.
- Njutit av att ha kvalitetstid med syrran i stallet där vi står och målar pärlspont.
- Sett hur fint det blev när hålet i taket (där vi tagit bort en trappa) blev ett tak!


och framförallt.....


- "Gått" in i mitt skafferi för första gången, vilken underbar känsla och glädje, detta trots att bara reglarna är på plats :)


Och dörren ja... den fina dörren, här nedan ser ni bildbevis, det finns en del i min närhet som inte förstår tjusningen med den men JAG ja jag är kär på riktigt!!!



Kram,
Angelica

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Lilla gårdshuset sa...

Finfin dörr. Ser ut som min till mitt skafferi;).

Kramis/Heléne

30 september 2010 kl. 18:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida