tisdag 5 oktober 2010

Babysim och pärlspont!



Lillan säger godmorgon vid frukostbordet i sin söta kanelbullepyjamas från Lindex.

Godmorgon!

Vilken fin kväll jag hade igår tillsammans med mina ännu finare vänner. Menyn bestod av krämig saffranspasta med kräftstjärtar som jag hittat hos den gulliga bloggen Hemma hos Katta, Till efterrätt blev det äppelkaka med vanlijsås, vaniljglass och så nybakade bullar till det, en riktig fest! Ottilia busade med sin vän Wilma, de tar sina första stapplande steg tillsammans och det är så roligt att se.


Idag väntar målning av tak på förmiddagen, babysim på eftermiddagen och IKVÄLL börjar älsklingen och svärfar att sätta upp pärlspont i köket, äntligen får jag se hur det "kommer att" bli, jag längtar! För att inte vara i vägen ikväll så beger jag mig ut i stallet med en av syrrorna och målar resterande pärlspont, tro det eller ej, men det är riktigt avkopplande!


Jag önskar er en fin fin tisdag!

Kram,
Angelica

Etiketter:

4 kommentarer:

Blogger Ingrid sa...

Sååå fin pyjamas på alltid lika söta lillan! :-)

5 oktober 2010 kl. 15:25  
Blogger Lilla gårdshuset sa...

Hihi där fick jag ju se en liten skymt avpyjamasen *blink*. Gulligt!

Kramis/Heléne

5 oktober 2010 kl. 16:19  
Anonymous Emma från Kastberga sa...

Hej och tack för besöket på min blogg, du är så välkommen tillbaka!

Underbar pyjamas din dotter har! Som jag har letat efter den, skulle vilja ha en likadan till min bebis i magen. Var det länge sedan du köpte den? Har säkert varit i tre lindex butiker, utan lycka:(

6 oktober 2010 kl. 22:00  
Anonymous Lilla Korsvirkeshuset - Angelica sa...

Emma: Tror det var ungefär en månad sedan jag köpte den i Lindexbutiken på Burlöv Center i Arlöv, kanske finns den kvar där. Den är faktiskt alldeles alldeles underbar! :)

Kram!

7 oktober 2010 kl. 16:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida