fredag 22 oktober 2010

I hjärtar eco!

Godmiddag alla Ni!

Usch och fy vad jag varit dålig på att uppdatera bloggen denna veckan. Det är så otroligt mycket som upptar min tid för tillfället, det är renovering hit och dit, fix och trix hit och dit och en massa annat som man inte kan styra över ibland.


För att varva ner har morgonen spenderats med Ottilia på golvet dansandes till klassiska barnvisor som rullar i cd´n. Samtidigt har jag njutit i soffan med min absoluta favorit tidning Lantliv och en kopp med ett nyupptäckt the som jag verkligen kan rekomendera. Icas eco - havtorn/skogsbär. Friskt och gott. Och på tal om tidningen Lantliv, denna månad är det kökspecial - 152 idéer till ditt lantkök. Me like med andra ord!

Nej nu är det fredag och det är dags att shape up. Det händer huuur mycket skoj denna helg. Ikväll mat och vinprovning på ett av mina arbete (vinet får jag såklart hålla mig ifrån) och imorgon den efterlängtade kändisfesten. Idag är det dags att göra finjusteringarna på makens kostym sedan är vi nog redo och laddade för party!
Kram på er alla!
Angelica

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida