tisdag 19 oktober 2010

Kära sommar, var tog du vägen?

God eftermiddag fina bloggisar!

Hoppas allt är väl med er och att ni inte blåst bort i höststormen. Vi håller oss inomhus idag, knappt vår fina Hampus vill ut. Dagen har istället spenderats med att sortera bland alla dessa 100-tals bilder som finns i datorn. Det resulterade i att 347 bilder har skickats iväg på framkallning och jag har suttit och blivit nostalgisk över hur mycket vår älskade Ottilia har vuxit. Då sommaren enligt mig försvann i ett huj och jag inte bloggade något under sommaren kommer här istället några bilder från sommaren 2010, en sommar som känns väldigt väldigt långt bort i detta höstrusket.

Första dagen på stranden, och skönt havsbad i Bulgarien

Svalka fötterna i fotänen i Laholm, och strandmys med kusinerna i Mellbystrand

Långa sköna kvällsdopp med Hampus och en älskad lillan som var inlagd på Halmstad sjukhus där hon fick dropp efter en kraftig maginfluensa. Här kände man sig som förälder väldigt liten och orolig för sin prinsessa.

En frisk tjej kan återigen busa med sin hårige storebror och sedan ha kvällsstrandmys i Mellbystrand med mamma och moster.

I eftermiddag är det dags för lillans tredje frisörbesök, dags att klippa bort hennes sista svarta lockar :( , imorgon är det dags för mig själv att bli fin i håret innan det är dags för en lååång och mysig förmiddagsfika med fina Ingrid!

Ha en fin tisdag!
Kram,
Angelica

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Ingrid sa...

Jättefina bilder!! Jag blir ju alldeles sommarsugen nu... även om jag längtar efter allt som ska hända i vinter också :-) Ser verkligen fram emot vår långa och mysiga fikastund imorgon!! Kramar

19 oktober 2010 kl. 17:11  
Blogger Lilla gårdshuset sa...

Åh vilka härliga bilder. Inte utan att man längtar efter lite värme, fast jag längtar till julen också;).

Kramis/Heléne

19 oktober 2010 kl. 19:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida