onsdag 13 oktober 2010

Smycken i köket!

Hej hej snälla bloggisar!

Vilket fantastiskt höstväder vi har här. Höstlöven är så ljuvliga och jag hoppas de sitter kvar läänge på träden. Idag har jag och lillan varit på morgonmys hos Anna och Wilma, därefter har en massa små ärenden avklarats innan det blev en långpromenad tillsammans med min fina Hampus, härligt!

Nigella Lawson´s köksredskap nu i min ägo. Redskapen finns både i benvit och ljusblått. För mig var valet enkelt.


Ett vackert, men framförallt användbart smycke i köket

Efter ett par års trånad tog jag tag i saken och ÄNTLIGEN klickade hem Nigella Lawsons köksredskap i benvit emalj. De var verkligen så fina och rejäla som jag trodde. Huruvida de nu ska få hänga eller stå i vårt nya kök får tiden utvisa, än så länge njuter jag av att titta på dem i sin fina förpackning då och då. En sak är säker, de kommer absolut bli ett vackert smycke i vårt kök :)
Kram,
Angelica

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous Lotta sa...

Åh det var det här paketet du hämtade!! :) Så fina! <3 Love Y!!!

14 oktober 2010 kl. 00:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida