söndag 17 oktober 2010

Lillan 1 år

Godkväll kära ni!

Lillan blir 1 år den 28:e oktober. Vår lilla lilla lillan. Älskade Ottilia. Inbjudningskorten är postade och vi hoppas på att alla inbjudna kan komma! Vi beställde inbjudningskorten från Vistaprint och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd.

Jag älskar allt som har med fix och trix inför kalas och fester. Det spelar ingen roll om det är en stor födelsedagsfest för 100 personer eller som nu vår älskade Ottilias 1 årskalas. Att planera och fixa och dona är halva grejen tycker jag. Jätte mysigt!

Det blir ett kort inlägg idag efter en skön helg, lillan är lite små krasslig igen så det blir varm välling och bums i säng!
Vi hörs imorgon!
Kram,
Angelica

P.s. Som ni ser på inbjudningskorten så står det söndagen den 30 oktober, en dag som inte existerar :) Tryckfelsnisse hade varit framme, men det blev lätt åtgärdat med en liten extra lapp i kuvertet

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Ingrid sa...

Helt otroligt att lillan redan blir 1 år!! Känns som det var precis jag fick veta att du var gravid med henne... och nu har du snart en liten älskling till :-) Tycker tiden ska gå långsammare det kommande året när vi ska vara hemma och njuta av alla våra små :-) Jättefina inbjudningskort var det i alla fall. Hoppas kalaset blir riktigt lyckat! Kram

18 oktober 2010 kl. 10:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida