fredag 5 november 2010

Mimmi mus på Hallowen

God förmiddag!

Veckans bästa dag är här och det firar vi med att gå med lillan på hennes första Hallowen fest. Det är min fina barndomsvän Anette som arbetar som kommunal dagmamma här i kommunen som arrangerat hallowenkalas med allt vad det innebär. Sagostund, sångstund, fika och lek stod på prgrammet och jag tror min lilla tjej kommer uppskatta det till fullo. På sig har hon strumpbyxor från polaren och pyret, kjol benetton, body Kappahl, kofta polaren o pyret. Öronen köptes i Bulgarien i somras.

Nej nu är det dags för mig och Mimmi mus att bege oss på partaj :) Ha en fin fredag!

Kram,
Angelica

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Lilla gårdshuset sa...

Så gullig hon är. Detta måste vara festens drottning *blink*.

Kramis/Heléne

5 november 2010 kl. 17:17  
Anonymous L I L I J A sa...

Hej! Du är en av finalisterna i Veckans Blogg hos mig :D Man får rösta en gång om dagen så nu är det bara att sätta igång & ragga röster! Vinnaren presenteras på Söndag! Lycka till!

http://lilija.com/finalisterna-i-veckans-blogg-v-44/

5 november 2010 kl. 21:53  
Anonymous Mickan sa...

Åh, så söt hon är! :D

5 november 2010 kl. 22:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida