måndag 1 november 2010

Mina fina vänner!

Rosa rosor till mina underbara tjejer i FAB5, TACK för att ni finns. Våra träffar är verkligen en höjdpunkt varje månad. I love you!

Såja, då var denna veckas första dag snart över och det är dags att krypa till sängs. Har haft en alldeles fantastisk dag som började med barnmorskebesök där jag fick höra bebisens hjärtljud och kontroll av mina egna värden, som för övrigt faktiskt var mycket bra jämfört med tidigare! Efter bm besök så begav vi oss vidare (hade med mig syss och Ottilia såklart) mot bvc där det vankades 1 årskontroll för lillan. Vikt och längdkurvan följdes perfekt och besöket avslutades med ännu en vaccination, lite ledsamhet blev det men det gick snabbt över efter att napp och snutte kommit fram.

Nu är jag nyss hemkommen efer vår traditionella FAB5 träff där det var fina Helena som stod för värdskapet idag. Whiskeykyckling med ris och ljuvlig morotskaka med frosting fick vi förtära och det var bara sååå otroligt gott. Alltid efter vi setts på våra återkommande träffar slår det mig alltid vilken tur jag har som har dessa fantastiska människor i mitt liv. FAB5 forever, mina hjärtan, mina hjärtegull!

Nu! Sängen, Imorgon! Måla pärlspont med underbara Rebecka!

Kram,
Angelica

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida