tisdag 2 november 2010

Julmys i november?

Godkväll raringar!

Här är ljusen tända och jag och min fina make har tisdagsmys.. Eller rättaresagt jag sitter vid datorn och bloggar och Mikael tittar på Fc Köpenhamn - Barcelona på tv´n. Lillan sover och Hampus ligger och värmer mina fötter. Min fina mamma är på föreläsning med Mikael Andersson (Armlös, benlös men inte hopplös) så Hampus har efter mattes godkännande gjort en liten "fuling" och lagt sig inne hos oss i vardagsrummet, mysigt :)


Idag fick jag en sådan längtan efter nov/cember mys, så det blev till att inhandla julmust, pepparkakor och ädelost. Brukar tillhöra de som inte vill "mysa" i förväg med julens godheter men idag gick det inte att stå emot. Härligt!

Nej om man skulle ta och följa den intressanta matchen på tv, eller kanske ännu bättre krypa ned i sängen med en riktigt bra bok.. mmm det där med tisdagsmys kanske det inte blir så mycket av ;) Vi hörs imorgon!

Kram,
Angelica

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Hanna Roos sa...

Hej vännen!
Om du vill ha julmys så skynda till Ikea och handla alla deras fina jul saker. Jätte fina ljus, jag och Filippa var är igår kväll och hade vårt tisdagsmys. Hon är så härlig att ha med sig nu. MASSOR av kramar

3 november 2010 kl. 07:43  
Blogger Ingrid sa...

Klart du ska få julmysa i förväg... med en liten älskling i magen kan man bli sugen på vad som när som, och då ska man såklart få unna sig det ;-) Kramar

3 november 2010 kl. 09:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida