torsdag 14 oktober 2010

Pianospelande och julklappstips!

Godmorgon!

Dan före dan och imorgon är det äntligen helg igen!

Sedan Ottilia har börjat resa sig själv mot saker så har pianot hemma hos mamma varit en stor favorit. Först klinkas det lite sedan spelas det likt Mozart själv :) Vad är det man brukar säga; det ska börjas i tid!

Hej fina torsdag!

Var tog det vackra vädret vägen som jag skrev om igår, idag fick det bli en extra stor kopp te att mysa med till frukosten när man vaknar till sådana här regniga mornar. Dock tror jag att det blir en väldigt väldigt fin dag ändå, nu morgonpromenad med Hampus och sedan myslunch med syss innan det i eftermiddag är dags för en sväng till Lund och lite småärenden, det gillas!
Efter morgonsurfande runt på favoritbloggarna så hittade jag följande erbjudande hos bloggen Vita drömmar och choklad. Det får absolut bli ett julklappstips till maken att ge till sin kära fru i julklapp. Jag ÄLSKAR sådana här inredningsböcker, jag finner så mycket inspiration i dem och tycker att de är lika vackra när de bara ÄR på favoritskänken.

Lantlig charm - årets julklapp?

Vackra bilder som inspirerar i vitt vitt vitt

Åh vad jag längtar tills det är dags att få inreda Ottilias barnrum igen.

NU dags att ta tag i dagen!

Ha en fin torsdag!

Kram,

Angelica

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida